Možnosti počítačem řízených charakterů v prostředí Unreal Engine – Josef Kotlář
Josef Kotlář
Bachelor's thesis
Možnosti počítačem řízených charakterů v prostředí Unreal Engine
Possibilities of Computer Controlled Characters in the Unreal Engine
Anotácia:
Úkolem této práce je nastudovat, ověřit a popsat možnosti umělé inteligence pro NPC (non player characters) v prostředí Unreal Engine. Úvodní část se věnuje popisu a ukázkám různých implementací NPC a interaktivních prvků, rovněž popisuje možnosti nástroje Unreal Engine pro danou problematiku. Druhá část se věnuje implementaci konkrétních typů umělé inteligence a příkladů interakcí. Dále popisuje tvorbu …viacAbstract:
The goal of this work is to study, test and describe different methods of artificial intelligence for NPCs (non player characters) in Unreal engine. The introduction part describes and shows different implementations of NPCs and interactive elements, also describes the possibilities in Unreal Engine. The second part describes implementation of chosen types of AI and examples of interactions. It also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/147486
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedúci: Martin Němec
- Oponent: Tomáš Fabián
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTLÁŘ, Josef. \textit{Možnosti počítačem řízených charakterů v prostředí Unreal Engine}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/0h8prn/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Karel Nepraš Dialogy s absurdnem
Blažena Vampolová -
Francis Poulenc: Dialogy karmelitek se zaměřením na hlavní postavu Blanche
Linda Kunclová -
Literární dialogy, tolerance a raná česká reformace
Jan ČERVENKA -
Dialogy s prostorem: taneční tělo v muzeích, galeriích a výstavních prostorech
Tereza RICHTEROVÁ -
Dialogy zoufalců: poetika a struktury (Dialogické texty o smyslu lidské existence v nejstarších světových literaturách a v literaturách středoevropského areálu).
Eva Niklesová -
Emočný design so zameraním na prihlasovacie dialogy sociálnych sietí
Adriana Fujková