Tereza Nováková

Master's thesis

Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building

Strategické řízení a budování značky Pilsner Urquell
Abstract:
Práce je strukturována do devíti kapitol. V prvních třech kapitolách se zabývám teoretickými východisky, která tvoří základ pro následujících šest kapitol praktické části. První kapitola je věnována definici základních pojmů, jako je značka, vztah značky a produktu a na příkladu značky Pilsner Urquell pak také popisuji základní prvky značky. V druhé kapitole se věnuji dvěma klíčovým konceptům strategického …more
Abstract:
aktivace v nových médiích, prostřednictvím speciálních eventů zaměřených na mladé a product placement v PC hrách a ve filmech.
Abstract:
The thesis is divided into nine chapters. The first three chapters deal with theoretical background, which forms the basis for the following six chapters of the practical part. The first chapter is devoted to definitions of basic concepts such as brand, product and brand relationship, it also describes the basic elements of the brand. The second chapter deals with two key concepts of strategic brand …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2010
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Karel Kraus

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20655