Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building – Tereza Nováková
Tereza Nováková
Diplomová práce
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Strategické řízení a budování značky Pilsner Urquell
Anotace:
Práce je strukturována do devíti kapitol. V prvních třech kapitolách se zabývám teoretickými východisky, která tvoří základ pro následujících šest kapitol praktické části. První kapitola je věnována definici základních pojmů, jako je značka, vztah značky a produktu a na příkladu značky Pilsner Urquell pak také popisuji základní prvky značky. V druhé kapitole se věnuji dvěma klíčovým konceptům strategického …víceAnotace:
aktivace v nových médiích, prostřednictvím speciálních eventů zaměřených na mladé a product placement v PC hrách a ve filmech.Abstract:
The thesis is divided into nine chapters. The first three chapters deal with theoretical background, which forms the basis for the following six chapters of the practical part. The first chapter is devoted to definitions of basic concepts such as brand, product and brand relationship, it also describes the basic elements of the brand. The second chapter deals with two key concepts of strategic brand …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20655
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Karel Kraus
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20655
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Human Resource Management in the Organization
Kamshat Moldagaliyeva -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu -
Strategic Management in International Environment
Barbora Liptáková -
Strategic management in Public Sector Organisations
Ahmed Jibreal -
The Present and Future of Strategic Human Resource Management in Business Practice
Emin Khankishiyev -
Strategic management and decision-making in hotel operation
Tomáš Pešťák -
The Present and Future of Strategic Human Resources Management in Business Practice
Yessimkhan Shyrynov