Tereza Nováková

Diplomová práce

Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building

Strategické řízení a budování značky Pilsner Urquell
Anotace:
Práce je strukturována do devíti kapitol. V prvních třech kapitolách se zabývám teoretickými východisky, která tvoří základ pro následujících šest kapitol praktické části. První kapitola je věnována definici základních pojmů, jako je značka, vztah značky a produktu a na příkladu značky Pilsner Urquell pak také popisuji základní prvky značky. V druhé kapitole se věnuji dvěma klíčovým konceptům strategického …více
Anotace:
aktivace v nových médiích, prostřednictvím speciálních eventů zaměřených na mladé a product placement v PC hrách a ve filmech.
Abstract:
The thesis is divided into nine chapters. The first three chapters deal with theoretical background, which forms the basis for the following six chapters of the practical part. The first chapter is devoted to definitions of basic concepts such as brand, product and brand relationship, it also describes the basic elements of the brand. The second chapter deals with two key concepts of strategic brand …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Karel Kraus

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20655