Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building – Tereza Nováková
Tereza Nováková
Master's thesis
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Strategické řízení a budování značky Pilsner Urquell
Abstract:
Práce je strukturována do devíti kapitol. V prvních třech kapitolách se zabývám teoretickými východisky, která tvoří základ pro následujících šest kapitol praktické části. První kapitola je věnována definici základních pojmů, jako je značka, vztah značky a produktu a na příkladu značky Pilsner Urquell pak také popisuji základní prvky značky. V druhé kapitole se věnuji dvěma klíčovým konceptům strategického …moreAbstract:
aktivace v nových médiích, prostřednictvím speciálních eventů zaměřených na mladé a product placement v PC hrách a ve filmech.Abstract:
The thesis is divided into nine chapters. The first three chapters deal with theoretical background, which forms the basis for the following six chapters of the practical part. The first chapter is devoted to definitions of basic concepts such as brand, product and brand relationship, it also describes the basic elements of the brand. The second chapter deals with two key concepts of strategic brand …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 9. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20655
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2010
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Karel Kraus
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20655
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Strategic Human Resource Management in the Organization
Kamshat Moldagaliyeva -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Strategic Management and its Importance for Business Development of Company
Jiaxin Yu -
Strategic Management in International Environment
Barbora Liptáková -
Strategic management in Public Sector Organisations
Ahmed Jibreal -
The Present and Future of Strategic Human Resource Management in Business Practice
Emin Khankishiyev -
Strategic management and decision-making in hotel operation
Tomáš Pešťák -
The Present and Future of Strategic Human Resources Management in Business Practice
Yessimkhan Shyrynov