Lenka HOTAŘOVÁ

Bakalářská práce

Pohybová aktivita respektující neurofyziologické zákonitosti v prvním a druhém trimestru těhotenství.

Physical activity respecting neurophysiological patterns in the first and second trimester of pregnancy.
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá pohybovou aktivitou v I. a II. trimestru těhotenství. V teoretické části shrnuje funkční změny v průběhu těhotenství. V metodické části je provedeno šetření, které slouží pro přehled svalové souhry u budoucích prvorodiček. Hlavním ukazatelem pro výběr cviků v praktické části je prostudování vhodné literatury a výsledky uskutečněných testů provedené v metodické …více
Abstract:
The presented bachelor thesis deals with the issue of physical activity in the 1st and 2nd trimester of pregnancy. Its theoretical part summarises the basic theoretical knowledge background. The methodical part is based on a survey which provides an overview of muscular coordination of future first-time mothers. The practical part presents particular exercises which are in accordance with the findings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Marta Bursová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOTAŘOVÁ, Lenka. Pohybová aktivita respektující neurofyziologické zákonitosti v prvním a druhém trimestru těhotenství.. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání