Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy – Nelly Pešková
Nelly Pešková
Bakalářská práce
Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy
A Preschooler's Perception of Illustration During Shared Book Reading
Anotace:
Bakalářská práce nese název Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy. Teoretická část je rozdělana do tří kapitol a to na gramotnosti vztahující se k dětskému čtenářství, dětské čtenářství, které zahrnuje i společené čtení, a na význam ilustrací v knihách pro děti. Praktická část zahrnuje výzkum, jehož cílem je pozorovat čtenářské interakce, související s významem textu …víceAbstract:
The title of the bachelor thesis is Perception of illustration by a preschool child during shared reading of a book. The theoretical part is divided into three chapters, namely literacy skills related to children's reading, children's reading which includes shared reading, and the importance of illustrations in children's books. The practical part includes research to observe reading interactions related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Zuzana Jančík Petrová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pešková, Nelly. Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Strategie čtení jako nástroj podporující dovednost čtení
Adéla Vítová -
Čtení SFUMATO jako efektivní metoda výuky prvopočátečního čtení na základní škole praktické
Dagmar Kalová -
Srovnání sebehodnocení čtení dětí z cizích zemí a dětí pocházejících z České republiky
Naďa Hana Jírová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Kratochvilné čtení o schytralé Finettě, jinák Popelce tak nazvané - od francouzské conte de fées k české knížce lidového čtení
Zuzana NEUGEBAUEROVÁ