Nelly Pešková

Bakalářská práce

Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy

A Preschooler's Perception of Illustration During Shared Book Reading
Anotace:
Bakalářská práce nese název Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy. Teoretická část je rozdělana do tří kapitol a to na gramotnosti vztahující se k dětskému čtenářství, dětské čtenářství, které zahrnuje i společené čtení, a na význam ilustrací v knihách pro děti. Praktická část zahrnuje výzkum, jehož cílem je pozorovat čtenářské interakce, související s významem textu …více
Abstract:
The title of the bachelor thesis is Perception of illustration by a preschool child during shared reading of a book. The theoretical part is divided into three chapters, namely literacy skills related to children's reading, children's reading which includes shared reading, and the importance of illustrations in children's books. The practical part includes research to observe reading interactions related …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pešková, Nelly. Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy