L'adaptation d'une marque française sur un marché international – Bc. Veronika ZUBKOVÁ
Bc. Veronika ZUBKOVÁ
Diplomová práce
L'adaptation d'une marque française sur un marché international
The adaptation of a French brand in an international market
Abstract:
This master thesis presents specificities of marketing development in case of a new brand entering a foreign market. A theoretical part discusses marketing approaches that should be taken into consideration by the exporters. Consequently, these approaches are exemplified by a case study of a small-size company specialized in lavender products which has expanded to the market in Dubai, the United Arab …víceAbstract:
Ce mémoire de master présente les spécificités au niveau marketing dans le développement d'une marque sur un nouveau marché étranger et démontre a quoi elle devrait penser pendant en effectuant un tel développement. La partie pratique montre l'exemple d'une petite structure, spécialisée dans les produits a la base de lavande, comment elle procede sur le marché a Dubai.
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. François Cassiere
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZUBKOVÁ, Veronika. L'adaptation d'une marque française sur un marché international. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva