Společensky angažovaná fotografie 21. století (teoretická část) – MgA. Karol Grygoruk, Ph.D.
MgA. Karol Grygoruk, Ph.D.
Disertační práce
Společensky angažovaná fotografie 21. století (teoretická část)
Socially engaged photograph in the 21st century (Theoretical Part)
Anotace:
Tato disertační práce nabízí komplexní analýzu sociálně angažované fotografie v 21. století zaměřuje se na rozsah sociální angažovanosti a hranice participace běhema fotografování. Průvodní myšlenkou je předpoklád, že dokumentární fotografie zaměřená na člověka bude neodmyslitelně zahrnovat angažovanost, která je vedena osobními motivacemi a etickými pohnutkami fotografa. Studie začíná teoretickým …víceAbstract:
This dissertation provides a comprehensive analysis of socially engaged photography in the 21st century, focusing on the extent of social engagement and the boundaries of participation within photographic practices. The central thesis posits that human-centered documentary photography inherently involves engagement, driven by personal motivations and ethical imperatives. The study begins with a theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ard4z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2024
- Vedoucí: prof. Mgr. Václav Podestát
- Oponent: doc. MgA. Jan Jindra, prof. Mgr. Jiří Siostrzonek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěDoktorský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Pozice dokumentární fotografie v Polsku v letech 1960 - 2020 (teoretická část)
Adrian Wykrota -
Tvář (praktická část)
Adrian Wykrota -
Umění a Aktivismus
Petra MUSILOVÁ -
Jiná fotografie
Kamil TUPÝ -
Inkarnace ve fotografickém díle "Brána naděje" Jindřicha Štreita - případová studie
Karel GAMBA