Bc. Michal ŽÁK

Diplomová práce

Generování kostry objektů reprezentovaných trojúhelníkovými sítěmi

Generating Skeleton of Objects Represented by Triangle Meshes
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá automatickým generováním animační kostry pro humanoidy reprezentované trojúhelníkovými sítěmi. Na základě existujících příbuzných metod byl vytvořen a naimplementován vlastní postup, který byl poté testován na množině vstupních dat, modelů reprezentujících humanoidy. Výsledná animační kostra dodržuje předem danou topologickou strukturu a obsahuje definice omezení volnosti …více
Abstract:
This diploma thesis deals with automatic generation of animation skeleton for humanoid objects which are represented by triangle meshes. After research focused on existing similar methods, new original method was invented, implemented and afterwards tested on input data set consisted of meshes representing humanoids. Generated animation skeleton keeps desired topological structure and contains movement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Josef Kohout, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽÁK, Michal. Generování kostry objektů reprezentovaných trojúhelníkovými sítěmi. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta aplikovaných věd

Magisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Počítačová grafika a výpočetní systémy

Práce na příbuzné téma