Generování kostry objektů reprezentovaných trojúhelníkovými sítěmi – Bc. Michal ŽÁK
Bc. Michal ŽÁK
Master's thesis
Generování kostry objektů reprezentovaných trojúhelníkovými sítěmi
Generating Skeleton of Objects Represented by Triangle Meshes
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá automatickým generováním animační kostry pro humanoidy reprezentované trojúhelníkovými sítěmi. Na základě existujících příbuzných metod byl vytvořen a naimplementován vlastní postup, který byl poté testován na množině vstupních dat, modelů reprezentujících humanoidy. Výsledná animační kostra dodržuje předem danou topologickou strukturu a obsahuje definice omezení volnosti …moreAbstract:
This diploma thesis deals with automatic generation of animation skeleton for humanoid objects which are represented by triangle meshes. After research focused on existing similar methods, new original method was invented, implemented and afterwards tested on input data set consisted of meshes representing humanoids. Generated animation skeleton keeps desired topological structure and contains movement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Josef Kohout, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽÁK, Michal. Generování kostry objektů reprezentovaných trojúhelníkovými sítěmi. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesMaster programme / field:
Computer Science and Engineering / Computer Graphics and Computer Systems
Theses on a related topic
-
Plugin pro nefotorealistické animace humanoidní postavy.
Andrea Navrátilová