Generování kostry objektů reprezentovaných trojúhelníkovými sítěmi – Bc. Michal ŽÁK
Bc. Michal ŽÁK
Diplomová práce
Generování kostry objektů reprezentovaných trojúhelníkovými sítěmi
Generating Skeleton of Objects Represented by Triangle Meshes
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá automatickým generováním animační kostry pro humanoidy reprezentované trojúhelníkovými sítěmi. Na základě existujících příbuzných metod byl vytvořen a naimplementován vlastní postup, který byl poté testován na množině vstupních dat, modelů reprezentujících humanoidy. Výsledná animační kostra dodržuje předem danou topologickou strukturu a obsahuje definice omezení volnosti …víceAbstract:
This diploma thesis deals with automatic generation of animation skeleton for humanoid objects which are represented by triangle meshes. After research focused on existing similar methods, new original method was invented, implemented and afterwards tested on input data set consisted of meshes representing humanoids. Generated animation skeleton keeps desired topological structure and contains movement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Josef Kohout, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÁK, Michal. Generování kostry objektů reprezentovaných trojúhelníkovými sítěmi. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Počítačová grafika a výpočetní systémy
Práce na příbuzné téma
-
Plugin pro nefotorealistické animace humanoidní postavy.
Andrea Navrátilová