Krajské volby 2012 pohledem politického marketingu – Ondřej BÁRTA
Ondřej BÁRTA
Bakalářská práce
Krajské volby 2012 pohledem politického marketingu
Regional elections 2012 in the view of political marketing
Anotace:
Hlavním cílem předložené bakalářské práce je poskytnout rozbor volební kampaně v Plzeňském kraji (krajské volby) z hlediska politického marketingu. Práce se tematicky zaměřuje na čtyři hlavní politické strany, které získaly více než 5% volebních hlasů a dostaly se do krajského zastupitelstva Plzeňského kraje, a to ODS, ČSSD, KSČM a TOP 09 a Starostové. Současně se práce snaží odpovědět na otázku, zda …víceAbstract:
The main aim of the presented bachelor thesis is to provide an analysis of the election campaign in Pilsen Region in 2012 (regional election) from the view of political marketing. The topic covers four main political parties which achieved more then 5% of electoral votes and entered into council namely the Civil Democratic Party, the Czech Social Democratic Party, the Communist Party of Bohemia and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÁRTA, Ondřej. Krajské volby 2012 pohledem politického marketingu. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Od přímých efektů k podmíněným: Individuální a kontextuální vysvětlení volební účasti ve 31 zemích
Michal Nový -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Potenciál vlivu elektronických voleb na volební účast v ČR
Kateřina Vondráková -
HR marketing České televize na sociálních sítích
Thu Lan Duongová -
Žilinský samosprávný kraj jako inovační lídr Středního Slovenska
Dominika Rohaľová -
Pojem podnikatel, manažer, lídr v manažerské praxi
Vojtěch Pavlák -
Možnosti implementace programu I ve mně je lídr v podmínkách základní školy
Klára Maršíková -
Stálý předseda Evropské rady - mluvčí nebo lídr Evropské unie?
Michal TŮMA