Bc. Jakub Forman

Diplomová práce

Použitelnost vzdělávacích her založených na interakci pomocí rozpoznávání řeči

Usability of educational games based on interaction via speech recognition
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá popisem současných trendů v oblasti vzdělávacích her, vymezením technologií využívaných pro interakci člověka s počítačem, včetně podrobnějšího popisu technologie rozpoznávání řeči, a definuje testování použitelnosti se zaměřením na hry. V praktické části pak bylo provedeno uživatelské testování vzdělávací hry Spell up, s použitím metody SeGUE. Závěr práce obsahuje interpretaci …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis describes current trends in educational games, definition of technologies used for human-computer interaction, including a detailed description of speech recognition technology, and defines usability testing with a focus on usability games. In the practical part, user testing of educational game Spell up was conducted, using the SeGUE method. The final part contains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Bouda
  • Oponent: RNDr. Michal Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta