Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee – Bc. Michal Šimík
Bc. Michal Šimík
Master's thesis
Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee
Marketing Plan of Family Roaster Laura Coffee
Abstract:
Předmětem diplomové práce je roční marketingový plán firmy Rodinná pražírna Laura Coffee pro rok 2015. Cílem práce je vytvořit soubor plánů, který odpovídá na otázku rozvoje firmy v oblasti marketingových aktivit. Práce má díky analýzám vnést ucelený pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací o marketingovém plánování. Druhá část práce je věnována analýzám …moreAbstract:
The subject of the thesis is the annual marketing plan of the company Family Laura Coffee roaster for 2015. Goal is to create a set of plans that answers the question of the development of companies in the field of marketing activities. Work is due to analysis to bring a holistic view of the company's activities. The first part focuses on the collection of theoretical information on marketing planning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Accessible from:: 17. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šimík, Michal. Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Analýza on-line trhu s knihami z druhej ruky, marketingových nástrojov jednotlivých subjektov a pohľad verejnosti na tento trh
Lucia Lietavová -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis