Jiří Kuldanek
Master's thesis
Návrh a tvorba počítačové videohry
Design and Development of a Computer Videogame
Anotácia:
Pozadí: Herní průmysl je velmi rozsáhlý a metody vývoje videoher nejsou tak jasně definovány jako metody pro vývoj tradičních komerčních informačních systémů. Tato diplomová práce zkoumá jedinečné výzvy a průsečíky mezi tradičními metodami vývoje softwaru a specifickými požadavky vývoje videoher. Práce identifikuje hlavní rozdíly mezi tradičním vývojem informačních systémů a vývojem videoher a zdůrazňuje …viacAbstract:
Background: Videogame industry is very large and the methods of developing videogames are not as clearly defined as the methods for developing commercial information systems are. This Master's thesis explores the unique challenges and intersections between traditional software development methodologies and the specific requirements of video game development. The thesis identifies the main differences …viacKľúčové slová
Videohra vývoj videoher objektově orientované programování herní smyčka renderování fyzický engin detekce kolize rogue-like videohra Unity hybridní projektové řízení iterativní a inkrementální vývoj návrh videoher wireframe uživatelské příběhy herní manažer návrh softwaru dokumentace softwaru UML diagram vize úrovně abstrakceKeywords
Videogame videogame development object-oriented programming game loop rendering physics engine collision detection rogue-like videogame Unity hybrid project management iterative and incremental development game design wireframe user stories game manager software design software documentation UML diagram vision abstraction tiers
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149715
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2023
- Vedúci: Vítězslav Novák
- Oponent: Petr Rozehnal
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Informační a znalostní management
Práce na příbuzné téma
-
Interface-Based Software Development
Aziz Rais -
Application Development in Object-Oriented Languages
Doina Moraru