Bc. Juraj Krupa

Master's thesis

Identifikování a analýza využití sociálních sítí v marketingu firmy

Identification and analysis of social media applications in corporate marketing
Abstract:
The aim of this final thesis is the identification and analysis of social media applications in corporate marketing. Firstly, it is significant to summarize the theoretical knowledge arising from digital marketing communication background, mainly in terms of social media. Secondly, the focus will be given to gathering of information about selected company, such as the history, the mission, vision of …viac
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je identifikovať a následne analyzovať využitie sociálnych sietí v marketingu vybranej firmy. V prvej časti práce bude dôležité si zhrnúť teoretické poznatky z prostredia marketingovej komunikácie na internete a hlavne sociálnych sieťach. V druhej časti práce sa budú nahádzať informácie o vybranej spoločnosti, jej história, ciele a návrhy marketingových prostriedkov pre …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedúci: doc. Radim Valenčík, CSc.
  • Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní