Tvorba hodnotvorného řetězce v podniku – Bc. Veronika Macháčová
Bc. Veronika Macháčová
Master's thesis
Tvorba hodnotvorného řetězce v podniku
Customer value creation in enterprise
Abstract:
Diplomová práce na téma "Tvorba hodnototvorného řetězce v podniku" je zaměřena na tvorbu hodnoty pro zákazníka a inovační aktivity vybraného podniku. Cílem diplomové práce bylo vypracování metodiky a návrhu hodnocení inovačních aktivit podniku. Výsledky práce se opírají o analýzu daného podniku, zejména analýzu hodnototvorného řetězce.Abstract:
The diploma thesis on the topic "Creating value chain in the company" is focused on creating customer value and innovation activities of the selected company. The aim of this thesis was to develop the methodology and to design the evaluation of innovative activities of the company. The results of the work are based on the analysis of the company and on the analysis of the value chain in particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/oi1is/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan -
Tvorba hodnototvorného řetězce ve vybraném podniku
Dagmar Švecová -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč