Tvorba hodnotvorného řetězce v podniku – Bc. Veronika Macháčová
Bc. Veronika Macháčová
Diplomová práce
Tvorba hodnotvorného řetězce v podniku
Customer value creation in enterprise
Anotace:
Diplomová práce na téma "Tvorba hodnototvorného řetězce v podniku" je zaměřena na tvorbu hodnoty pro zákazníka a inovační aktivity vybraného podniku. Cílem diplomové práce bylo vypracování metodiky a návrhu hodnocení inovačních aktivit podniku. Výsledky práce se opírají o analýzu daného podniku, zejména analýzu hodnototvorného řetězce.Abstract:
The diploma thesis on the topic "Creating value chain in the company" is focused on creating customer value and innovation activities of the selected company. The aim of this thesis was to develop the methodology and to design the evaluation of innovative activities of the company. The results of the work are based on the analysis of the company and on the analysis of the value chain in particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oi1is/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan -
Tvorba hodnototvorného řetězce ve vybraném podniku
Dagmar Švecová -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč