Bc. Ildana Aytekova

Master's thesis

Žena v reklamě jako genderový problém

Woman as a gender issue in terms of advertising
Anotácia:
Dnešní globalizovaný svět používá špičkové technologie a nabízí reklamní sdělení ze všech stran. Reklamy jsou často velmi dobře promyšlené a mají svojí strategii. Nejčastější strategii je používání žen do svých reklam, které jsou zobrazovány jako sexy symboly a ženy v domácnostech. Tato práce zkoumá tuto problematiku a zaměřuje se na postavení žen v České republice a v Uzebikistánu. Poukazuje na rozdíly …viac
Abstract:
Today´s globalized world uses high technology and offers advertisements from all possible sources. Commercials are very often well thought out and prepared and they have their own strategy. The most common strategy is to use women in the commercials where they are presented as sexy symbols or housewives. This diploma thesis is focused on this issue and it concentrates on the differences between Czech …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2013
  • Vedúci: Ing. Eva Klánová
  • Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management