Matyáš STRAŠÍK
Bachelor's thesis
Psychologická perspektiva vztahu žák-učitel
Psychological perspective of the student-teacher relationship
Abstract:
Vztah učitel-žák je nedílnou součástí pedagogické psychologie, nicméně jeho dyadická perspektiva byla v České republice spíše přehlížena. Cílem studie bylo adaptovat dotazník 3-faktorového konstruktu propojenost učitel-žák (García-Moya et al., 2020b), rozšířit jej o " žákem vnímané růstové nastavení učitele" založené na teorii Carol Dweck (2017) a prozkoumat věkové a genderové rozdíly v rámci jednotlivých …moreAbstract:
Teacher-student relationship is an integral part of educational psychology; however, its dyadic perspective has mostly been overlooked in the Czech Republic. The study aimed to adapt a measure on the 3-factor construct of teacher-student connectedness (García-Moya et al., 2020b) extending it by "Student-perceived growth mindset of the teacher" based on Carol Dweck´s theory (2017) and to explore gender …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: prof. PaedDr. Iva Stuchlíková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRAŠÍK, Matyáš. \textit{Psychologická perspektiva vztahu žák-učitel}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/0i7tqt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
STRAŠÍK, Matyáš. Psychologická perspektiva vztahu žák-učitel. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/
Lenka Kožnarová -
Vztah mezi školní úspěšností a rizikovým chováním u dospívajících
Karolína TRCHALÍKOVÁ -
Vztah mezi úrovní tvořivosti studentů, jejich školní úspěšností a jejich postavením ve školní třídě
Šárka Bartlová -
Vztah mezi používáním smartphonů a školní úspěšností u dětí mladšího školního věku.
Tereza PARTSCHOVÁ -
Vztah školní podvýkonnosti a vybraných osobnostních charakteristik
Jaroslav Člupný -
Vztah školní úspěšnosti a záškoláctví ve vzdělávání na ZŠ a OU v Horšovském Týně
Eva Šimsová -
Vztah pohybové inteligence ke školní úspěšnosti ze subjektivního i objektivního hlediska žáka 1. stupně základní školy
Barbora SYROVÁTKOVÁ -
Vztah mezi osobnostními faktory středoškolských studentů a jejich učebními styly
Lucie Chlumská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Bulánová, L.
22/4/2023