Psychologická perspektiva vztahu žák-učitel – Matyáš STRAŠÍK
Matyáš STRAŠÍK
Bakalářská práce
Psychologická perspektiva vztahu žák-učitel
Psychological perspective of the student-teacher relationship
Anotace:
Vztah učitel-žák je nedílnou součástí pedagogické psychologie, nicméně jeho dyadická perspektiva byla v České republice spíše přehlížena. Cílem studie bylo adaptovat dotazník 3-faktorového konstruktu propojenost učitel-žák (García-Moya et al., 2020b), rozšířit jej o " žákem vnímané růstové nastavení učitele" založené na teorii Carol Dweck (2017) a prozkoumat věkové a genderové rozdíly v rámci jednotlivých …víceAbstract:
Teacher-student relationship is an integral part of educational psychology; however, its dyadic perspective has mostly been overlooked in the Czech Republic. The study aimed to adapt a measure on the 3-factor construct of teacher-student connectedness (García-Moya et al., 2020b) extending it by "Student-perceived growth mindset of the teacher" based on Carol Dweck´s theory (2017) and to explore gender …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Iva Stuchlíková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRAŠÍK, Matyáš. Psychologická perspektiva vztahu žák-učitel. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Test kognitivních schopností Woodcock-Johnson; příspěvek ke standardizaci testu z hlediska potřeb diagnostické praxe v poradenství /vztah subtestů ke školní úspěšnosti, vztah subtestů k testům speciálních schopností/
Lenka Kožnarová -
Vztah mezi školní úspěšností a rizikovým chováním u dospívajících
Karolína TRCHALÍKOVÁ -
Vztah mezi úrovní tvořivosti studentů, jejich školní úspěšností a jejich postavením ve školní třídě
Šárka Bartlová -
Vztah mezi používáním smartphonů a školní úspěšností u dětí mladšího školního věku.
Tereza PARTSCHOVÁ -
Vztah školní podvýkonnosti a vybraných osobnostních charakteristik
Jaroslav Člupný -
Vztah školní úspěšnosti a záškoláctví ve vzdělávání na ZŠ a OU v Horšovském Týně
Eva Šimsová -
Vztah pohybové inteligence ke školní úspěšnosti ze subjektivního i objektivního hlediska žáka 1. stupně základní školy
Barbora SYROVÁTKOVÁ -
Vztah mezi osobnostními faktory středoškolských studentů a jejich učebními styly
Lucie Chlumská
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
22. 4. 2023