Shu Chen

Diplomová práce

Marketing Strategy of Cosmetics Industry in China

Marketing Strategy of Cosmetics Industry in China
Anotace:
Dnes v kontextu globalizace a čínské politiky otevřených dveří mnoho různých mezinárodní kosmetických firem vstupuje na čínský trh a firmy mi již existující na čínském trhu se snaží zlepšit svoji pozici a zvýšit své zisky .Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat prostředí čínského kosmetického průmyslu prostřednictvím PEST analýzy a vývoj kosmetického odvětví. Pro podnikání v Číně je nutné …více
Abstract:
Today, in the context of globalization and Chinese "open door" policy, many different international cosmetics companies are going to the Chinese market and existing companies are trying to enlarge their appearance to earn more profit margins.The main aim for writing this thesis on this topic was to analyze Chinese cosmetics industry environment via PEST analysis and the development of the industry …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Martin Jurek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35939

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities