Marketing Strategy of Cosmetics Industry in China – Shu Chen
Shu Chen
Diplomová práce
Marketing Strategy of Cosmetics Industry in China
Marketing Strategy of Cosmetics Industry in China
Anotace:
Dnes v kontextu globalizace a čínské politiky otevřených dveří mnoho různých mezinárodní kosmetických firem vstupuje na čínský trh a firmy mi již existující na čínském trhu se snaží zlepšit svoji pozici a zvýšit své zisky .Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat prostředí čínského kosmetického průmyslu prostřednictvím PEST analýzy a vývoj kosmetického odvětví. Pro podnikání v Číně je nutné …víceAbstract:
Today, in the context of globalization and Chinese "open door" policy, many different international cosmetics companies are going to the Chinese market and existing companies are trying to enlarge their appearance to earn more profit margins.The main aim for writing this thesis on this topic was to analyze Chinese cosmetics industry environment via PEST analysis and the development of the industry …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35939
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Martin Jurek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35939
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán - založení kosmetického salónu
Kristýna Götzová -
Podnikatelský plán pro založení kosmetického salónu
Veronika Baierová -
Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Dorota Bracková -
Sankcionování v trestním řízení v porovnání s přestupkovým řízením
Ludmila Procházková -
Růst e-commerce trhu v ČR a porovnání s vývojem v ČLR v letech mezi lety 2010-2020
Zdeněk Pekař -
Situace na trhu práce v oblasti cestovního ruchu v České republice
Bára Pospíšilová -
Financial Crises with review on the current Global Financial Crisis
Admir Zajko -
Effect of Financial/Pandemic crisis on a selected companies of food industry in USA
Maksym Fatianov