Bankovní sektor v České republice po roce 1989 – Marta Coufalová
Marta Coufalová
Master's thesis
Bankovní sektor v České republice po roce 1989
The Banking Sector in the Czech Republic after 1989
Abstract:
Diplomová práce obecně popisuje principy fungování a vývoje bankovního sektoru v České republice po roce 1989. Je zde uveden přehled a historický vývoj nejvýznamnějších komerčních bank, objasněno postavení a funkce České národní banky v bankovním systému. Hlavní důraz je kladen na vliv zavádění nových technologií po roce 1989 na formování struktury bankovního sektoru a jeho diferenciaci v souvislosti …moreAbstract:
This thesis describes the general principles of the functioning and development of the banking sector in the Czech Republic after 1989. An overview of the historical development of a major commercial banks, clarifies the position and function of the Czech National Bank in the banking system. The main emphasis is on the effect of the introduction of new technologies since 1989 to shaping the structure …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Milan Ulrich
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
COUFALOVÁ, Marta. \textit{Bankovní sektor v České republice po roce 1989}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/0ibatw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Právní aspekty internetového bankovnictví
Zuzana Štědronská -
Porovnání internetového bankovnictví v Rusku a v ČR
Oleksandra Pyshna -
Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví
Volha HRYB -
Vývoj českého bankovnictví v období let 2009 až 2017
Robert Harutyunyan -
Ochrana klienta u internetových plateb ve vztahu ke kyberkriminalitě
Radim Souš -
Psychologické aspekty komunikace s klientem v bankovním sektoru
Lucie Doubravová -
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Jednání s movitými klienty v ČSOB a.s. v obtížných situacích
Jiří Vaněk
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights