Mgr. Jana Burešová
Doctoral thesis
Strategické řízení značky
Strategic brand Management
Anotácia:
Strategické řízení značky, neboli brand management, je rozvíjející se disciplínav rámci marketingu, která provází značku celým jejím životním cyklem. Cílem disertačnípráce je navržení modelu pro podporu strategického řízení značky v kontextu průmyslovéhovlastnictví. Východiskem práce je teoretické shrnutí současných poznatků v oblastiproblematiky značky, jejího řízení s důrazem na význam ochrany značek …viacAbstract:
Strategic brand management or brand management is a rapidly growing disciplinewithin marketing that accompanies the brand it's entire life cycle. The goal of dissertationthesis is suggestion of a model for the support of strategic brand management in thecontext of industrial property. The basis of the dissertation is a teoretical overview of currentknowledge of the brand management with an emphasis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Michal Chocholoušek, Ph.D., Ing., Dagmar Jakubíková, externi, Jan Kuklík, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementDoctoral programme / odbor:
Economics and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová
Názov
Vložil
Vložené
Práva