Distribuční problematika služby Netflix na českém trhu – Jan Zábranský
Jan Zábranský
Bakalářská práce
Distribuční problematika služby Netflix na českém trhu
1. Theoretical Part: Distribution Issues of Netflix At the Czech Market \nl{} 2. Practical Part: Audiovisual Work ot Thematic Set of Audiovisual Work, Lenght and Least 10 Mins., production.
Anotace:
Práce se zabývá vymezením pojmů v oblasti poskytování audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání, jejím rozdělením, legislativou a představením jednotlivých platforem, které působí na českém trhu. Dále představuje společnost Netflix, analýzu obchodního modelu služby, inovace a její distribuční problematiku na českém, potažmo evropském trhu. Věnuje se také porovnávání obchodních modelů služeb Netflix …víceAbstract:
The bachelor thesis is dealing with the definition of terms in the field of providing video on demand, its distribution, legislation, and the introduction of services that operate at the Czech market. It also presents Netflix, an analysis of the business model of service, innovation, and its distribution issues at the Czech and European markets. It also compares Netflix and HBO GO business models. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zábranský, Jan. Distribuční problematika služby Netflix na českém trhu. Zlín, 2019. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Současná situace v oblasti VOD služeb a jejich vliv na audiovizuální průmysl
Martina Knoblochová -
Ekologie vodních měkkýšů a jejich maloškálová distribuce
Ondřej Jandáček -
"Český Netflix": Specifika lokálního obsahu a preference uživatelů v České republice
Barbora Graciasová -
From Dante to Netflix: A Comparative Analysis of the Devil’s Evolution from Medieval Literature to Modern Media
Štěpán Vons -
Humor und Dialekt in der Untertitelung. Am Beispiel eines deutschen Films für Netflix.
Kristián Kiš -
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
Michal Krejčí -
Analýza brandu německých Netflix Originals
Kryštof ELIÁŠ -
Analysis and Valuation of Netflix, Inc.
Maria Miguel Nogueira Baptista