Bc. Sandra Dziugielová

Master's thesis

Relationship marketing ve veřejné správě

Relationship marketing in local authorities
Abstract:
Cílem diplomové práce „Relationship marketing ve veřejné správě“ je popsat, analyzovat a zhodnotit situaci využívání relationship marketingu úřady veřejné správy. První část práce je velice obecná, definuje základní pojmy související s marketingem a možnostmi jeho využití ve veřejném sektoru. Druhá část se zabývá relationship marketingem, důvody a způsoby jeho uplatňování a také popisuje předpoklady …more
Abstract:
The goal of submitted thesis „Relationship marketing in local authorities“ is to describe, analyse and evaluate the ways of the relationship marketing within the local authorities. First part is general and theoretically oriented, the basic terms of marketing and its using in public sector are described. The second part is devoted to the relationship marketing. Arguments and premises for its using …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2010
  • Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Reader: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta