Zuzana Vazanová

Bachelor's thesis

Klamlivá reklama v nekalej súťaži

Klamavá reklama v nekalé soutěži
Anotácia:
Cílem práce je vymezit a ohraničit hospodářskou soutěž v rámci obchodního práva. Soustředit poznatky o klamavých praktikách využívaných v reklamě, kterými může být spotřebitel ovlivněn. Vymezení ochranných prostředků proti nekalé reklamě se zaměřením se na spotřebitele. V práci jsou obsaženy i názorné příklady z praxe.
Abstract:
Objective of this article is to define and set bounds of the economic competition in the area of business law. Cummulate knowledge of unfair actions used in advertisement that may influence customer. Definition of protective tools against unfair competition with concentration on customers. The article includes also real examples used in practice.
Abstract:
Cieľom práce je vymedziť a ohraničiť hospodársku súťaž v rámci obchodného práva. Sústrediť poznatky o klamlivých praktikách využívaných v reklame, ktorými môže byť spotrebiteľ ovplyvniteľný. Vymedzenie ochranných prostriedkov proti nekalej reklame zo zameraním sa na spotrebiteľa. V práci sú obsiahnuté aj názorné príklady z praxe.
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedúci: Jan Hejda
  • Oponent: Karel Přibyl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15971

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management