Klamlivá reklama v nekalej súťaži – Zuzana Vazanová
Zuzana Vazanová
Bakalářská práce
Klamlivá reklama v nekalej súťaži
Klamavá reklama v nekalé soutěži
Anotace:
Cílem práce je vymezit a ohraničit hospodářskou soutěž v rámci obchodního práva. Soustředit poznatky o klamavých praktikách využívaných v reklamě, kterými může být spotřebitel ovlivněn. Vymezení ochranných prostředků proti nekalé reklamě se zaměřením se na spotřebitele. V práci jsou obsaženy i názorné příklady z praxe.Abstract:
Objective of this article is to define and set bounds of the economic competition in the area of business law. Cummulate knowledge of unfair actions used in advertisement that may influence customer. Definition of protective tools against unfair competition with concentration on customers. The article includes also real examples used in practice.Abstract:
Cieľom práce je vymedziť a ohraničiť hospodársku súťaž v rámci obchodného práva. Sústrediť poznatky o klamlivých praktikách využívaných v reklame, ktorými môže byť spotrebiteľ ovplyvniteľný. Vymedzenie ochranných prostriedkov proti nekalej reklame zo zameraním sa na spotrebiteľa. V práci sú obsiahnuté aj názorné príklady z praxe.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15971
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: Jan Hejda
- Oponent: Karel Přibyl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15971
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Klamlivá reklama ako nekalosúťažné konanie
Barbora Zubaľová -
Nekalá súťaž
Ľubomíra Urbanová -
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama
Tereza Levická -
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
Klamavá reklama
Jan Voitl -
Klamavá reklama a minimální standardy kvality
Zuzana Hrazděrová -
Klamavá reklama
Lukáš Kalivoda