SAN MINN (ANEB) UMĚLEC, KTERÝ DÁVÁ PŘEDNOST TVORBĚ A OBRAZŮM PŘED SVÝM ŽIVOTEM – Pyin Nyar Zeya
Pyin Nyar Zeya
Bakalářská práce
SAN MINN (ANEB) UMĚLEC, KTERÝ DÁVÁ PŘEDNOST TVORBĚ A OBRAZŮM PŘED SVÝM ŽIVOTEM
San Minn (or) An Artist who prefer creating and paintings than his life
Anotace:
Nikdo nemůže ovládat svobodné myšlení a inspiraci umělce. Přestože jeho obrazy a tvorba byly vystaveny velkému tlaku a na nátlak shora zakázány, jejich umělecká hodnota nikdy neklesla. Proto píši tuto práci. San Minn vystoupil zbarmského malířského mainstreamu a nikdy nenamaloval komerční obraz. Je stále věren své víře v umění a malbu a přichází vždy s novými způsoby …víceAbstract:
No one can control a painter artist’s freely thoughts and ideas and although his paintings were under the high pressure and banned by force, the artistic value of his materials never go down. So that I am writing this paper. He, San Minn has broken out the mainstream of Burmese painting field, he never made business paintings as well. He keeps his belief on the art of paints and he is always finding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9539
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2016
- Vedoucí: Vít JANEČEK
- Oponent: Miloš VOJTĚCHOVSKÝ
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEYA, Pyin Nyar. \textit{SAN MINN (ANEB) UMĚLEC, KTERÝ DÁVÁ PŘEDNOST TVORBĚ A OBRAZŮM PŘED SVÝM ŽIVOTEM}. Online. Bakalářská práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Filmová a televizní fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/0itpga/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Audiovizuální studia
Práce na příbuzné téma
-
Teorie relativity a umění. Relativistické změny paradigmat myšlení a jejich vliv na výtvarné umění, hudbu, divadlo a film
Vladimir Benderski -
Využití metod RWCT při výuce nejen dějin umění ale i teorie praktické činnosti v rámci výtvarné výchovy na gymnáziu
Olga Slavíková -
Otakar Hostinský a David Černý: porovnání umělecké teorie a praxe
Hana Matějková -
Život - malba - akce. Pohled na dílo vybraných postav výtvarné kultury skrze teorie "umění akce"
Tomáš Hodboď -
1. Teoretická část:\nl{}Krása ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Vierka Vojčiaková - Portfolio\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Teorie krásy
Matej Chrenka -
Teorie jednání o X kapitolách/Jednání teorie o X dějstvích : Talk and Twerk
Alžběta Bačíková -
Význam a uplatnění teorie barev v malbě
Marie Ficbauerová -
Teorie fikce a možných světů ve výtvarném umění
Lenka KLEMENTOVÁ