Lucia Petroniová

Bakalářská práce

Gender a reklama v ČR

Abstract:
Cieľom práce je vymedziť pojmovo a historicky genderovú tématiku, poukázať na prejavy a vplyv genderu a prostredníctvom analýzy reklamných oznámení v 8 časopisoch rozpoznať, či súčasné reklamy prezentujú ženy a mužov stereotypne. Cieľom je taktiež zistiť, či stereotypy- ako je napr. pohľad na krásu, neškodia spoločnosti, poprípade identifikovať ich dôsledky, ako aj kategorizácia prejavov vychádzajúcich …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2008
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5233

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod