Možnosti propagace audioknih u vydavatelů – Bc. Jana Hlavinková
Bc. Jana Hlavinková
Bachelor's thesis
Možnosti propagace audioknih u vydavatelů
Opportunities for promotion audiobook from the publishers
Abstract:
Tato diplomová práce na téma „Propagace audioknih u vydavatelů“ se v teoretické části zabývá obecně tématem audioknih, historií a současností audioknižního trhu a metodami propagace audioknih. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu na téma propagace, provedeného u vydavatelů audioknih.Abstract:
This bachelor thesis „Opportunities for promotion audiobook from the publishers“ deals with the subject of audioboks, the past and present of audiobook industry and methods of audiobook promotions. In the practical part of this work are presented the results of research on audiobook promotions conducted on audiobook publishers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/k19t4/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Alžběta Škytová
- Reader: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Čtenáři a posluchači ve světle současnosti: porovnání jejich chování
Jitka Šteflová -
Návrh propagace pro portál Knihovny.cz
Tereza Veletová -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková