Možnosti propagace audioknih u vydavatelů – Bc. Jana Hlavinková
Bc. Jana Hlavinková
Bakalářská práce
Možnosti propagace audioknih u vydavatelů
Opportunities for promotion audiobook from the publishers
Anotace:
Tato diplomová práce na téma „Propagace audioknih u vydavatelů“ se v teoretické části zabývá obecně tématem audioknih, historií a současností audioknižního trhu a metodami propagace audioknih. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu na téma propagace, provedeného u vydavatelů audioknih.Abstract:
This bachelor thesis „Opportunities for promotion audiobook from the publishers“ deals with the subject of audioboks, the past and present of audiobook industry and methods of audiobook promotions. In the practical part of this work are presented the results of research on audiobook promotions conducted on audiobook publishers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k19t4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Alžběta Škytová
- Oponent: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Čtenáři a posluchači ve světle současnosti: porovnání jejich chování
Jitka Šteflová -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck