Ing. Olga Pospíšilová

Diplomová práce

Strategický marketing - zavedení nových produktů na trh

Marketing strategy - Introduction of the new product to the market
Anotace:
Ve své diplomové práci představuji marketingovou strategii pro podporu uvedení nových produktů na trh. Snažila jsem se vytvořit hybnou páku celé oblasti marketingového plánování. Ve všech částech, které by měla marketingová strategie obsáhnout, kladu důraz na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, segmentaci trhu a zvolení vhodného marketingového mixu. Veškeré praktické poznatky jsem využila při sestavení …více
Abstract:
In my thesis I present a marketing strategy as a support for launch of new products on the market. I have tried to create a motive power of all areas of marketing planning. In all parts which marketing strategy should contain I make an emphases on analyses of internal and external enviroment, market segmentation and convenient marketing mix. All my practical knowledges I have used while preparing marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance