Strategický marketing - zavedení nových produktů na trh – Ing. Olga Pospíšilová
Ing. Olga Pospíšilová
Diplomová práce
Strategický marketing - zavedení nových produktů na trh
Marketing strategy - Introduction of the new product to the market
Anotace:
Ve své diplomové práci představuji marketingovou strategii pro podporu uvedení nových produktů na trh. Snažila jsem se vytvořit hybnou páku celé oblasti marketingového plánování. Ve všech částech, které by měla marketingová strategie obsáhnout, kladu důraz na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, segmentaci trhu a zvolení vhodného marketingového mixu. Veškeré praktické poznatky jsem využila při sestavení …víceAbstract:
In my thesis I present a marketing strategy as a support for launch of new products on the market. I have tried to create a motive power of all areas of marketing planning. In all parts which marketing strategy should contain I make an emphases on analyses of internal and external enviroment, market segmentation and convenient marketing mix. All my practical knowledges I have used while preparing marketing …víceKlíčová slova
Strategické marketingové plánování marketingový plán marketingová strategie analýza prostředí analýza SWOT tržní segment marketingový cíl marketingový mix cena marketingová komunikace rozpočet kontrola. Strategic marketing planning marketing plan marketing strategy environmental analysis SWOT analysis market segment marketing object marketing mix price marketing communication budget control.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u9io2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Positioning as a Strategic Marketing Planning Tool
Markéta Lhotáková -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová