Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ – Bc. František HANKO
Bc. František HANKO
Diplomová práce
Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ
Possibilities and Limits of Pedagogical Diagnostic Computer Literacy at Primary Schools
Anotace:
Cílem práce je vytvořit diagnostický nástroj ? didaktický test pro měření počítačové gramotnosti sestavený z učiva informačních a komunikačních technologií podle RVP, jeho funkční ověření a provedení korekce diagnostického nástroje a baterie otázek. Teoretická část práce je zaměřena na základní názvosloví, možnosti diagnostiky počítačové gramotnosti a na analýzu rámcového vzdělávacího programu pro …víceAbstract:
The aim of the work is to create a diagnostic tool ? didactic test for measurement of computer literacy, consisting of the information and communication technologies curriculum by RVP, another aim is the tool correction and its functions verification, and correction of battery of questions. The theoretical part is focused on basic terminology, possibilities of computer literacy diagnostic and analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Zveřejnit od: 17. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANKO, František. Možnosti a limity pedagogické diagnostiky PC gramotnosti na ZŠ. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Posuzování speciálních vzdělávacích potřeb v činnosti speciálně pedagogických center u žáků s poruchami autistického spektra "Tvorba diagnostického nástroje"
Dominika ŘEHOŘOVÁ -
Tvorba terapeutických materiálů pro nácvik finanční kompetence u dospělých osob s afázií
Kateřina LUKAČKOVÁ -
Tvorba pracovních listů pro žáky oboru Obráběč kovů
Luděk Stix -
Tvorba metodických listů pro dítě s Aspergerovým syndromem
Svatava Anna Nováková -
Tvorba analytických nástrojů s využitím Windows PowerShell
Jakub Jelínek -
Environmentální gramotnost žáků na vybrané střední odborné škole
Michaela Moudrá -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Finanční gramotnost studentů na vybraných středních školách v ČR
Nicola Sopková