Theses 

Vybrané formy komunikácie k zvýšeniu efektivity práce s klientom – Bc. Michaela Haramiová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management

Bc. Michaela Haramiová

Bakalářská práce

Vybrané formy komunikácie k zvýšeniu efektivity práce s klientom

Selected forms of communication to increase work effectiveness with client

Abstract: BSc thesis topic is selected form of communication to increase efficiency of work with clients. The work is divided into four chapters. The first chapter focuses on the essence of communication, communication process and communications. The second chapter deals with the modern means of communication to increase efficiency of work with clients. The third chapter is characterized by active CRM system for customer relationship management and business benefits as a result of its application. In the final chapter are analyzed by specific forms of communication with our clients in selected company through a customer satisfaction questionnaire designed to show the vision of the possibilities of increasing the effectiveness of communication with customers. The aim of this work is to determine the location of communication to increase efficiency of work with customers through an individual approach, the vision of effective communication and relationship management, which aims to achieve long-lasting and solid relationship with customers.

Abstract: Témou bakalárskej práce sú Vybrané formy komunikácie pre zvýšenie efektivity práce s klientom. Práca je rozdelená do štyroch kapitol. Prvá kapitola je zameraná na podstatu komunikácie, komunikačného procesu a druhom komunikácie. Druhá kapitola pojednáva o moderných komunikačných prostriedkov pre zvýšenie efektivity práce s klientom. V tretej kapitole je charakterizovaný aktívny CRM systém pre riadenie vzťahov si zákazníkmi a prínosu firmám v dôsledku jeho aplikácie. V záverečnej kapitole sú analyzované konkrétne formy komunikácie s klientom vo vybranej firme prostredníctvom Dotazníku spokojnosti zákazníka a navrhnutou víziou sa ukazujú možnosti zvýšenia efektivity komunikácie so zákazníkom. Cieľom práce je určiť miesto komunikácie pre zvýšenie efektivity práce so zákazníkom prostredníctvom individuálneho prístupu, vízií efektívnej komunikácie a riadeniu vzťahov, ktorého cieľom je dosiahnuť dlhodobý a pekný vzťah so zákazníkom.

Klíčová slova: Základné pojmy, komunikácia, moderné komunikačné prostriedky, CRM systém, efektívna komunikácia, riadenie vzťahov so zákazníkmi. Basic concepts, communication, modern means of communication, effective communication, customer relations management.

Jazyk práce: slovenština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
  • Oponent: Ing. Denis Čabaj

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 18. 6. 2019 23:18, 25. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz