Analýza marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o. – Mgr. Bc. Daniel JELEŃ
Mgr. Bc. Daniel JELEŃ
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o.
The analysis of Janáček Philharmonic´s marketing communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Janáčkovy Filharmonie Ostrava s důrazem na kampaň "JFO a DPO na společné cestě do Vesmíru!". Cílem práce je vyhodnotit efektivitu realizované komunikační kampaně, analyzovat možnosti uplatnění nástrojů nízkonákladové marketingové komunikace a navrhnout možná opatření a doporučení v oblasti marketingové komunikace. Teoretická část obecně charakterizuje …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing communication of the Janáček Philharmonic Ostrava (JPO) focusing on the campaign "JPO and DPO (public transport Ostrava) on a joint journey to Vesmír (Space)!". The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the implemented communication campaign, analyse the possibilities of applying low-cost marketing communication tools as well as propose possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Tereza Prešnajderová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELEŃ, Daniel. Analýza marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o.. Ostrava, 2023. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníMagisterský studijní program / obor:
Produkce v kulturních a kreativních odvětvích / Produkce v kulturních a kreativních odvětvích (completus)
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium
Natálie Parlagi -
On-line marketingová komunikace e-shopu Mamtex.cz
Adéla Rošková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ke vztahu ke studentům
Kristýna Řezníková -
On-line marketingová komunikace pro značku Rowenta
Tereza Havlová