Bc. Dominika Šenková

Master's thesis

Řešení burn-out syndromu pracovníků v reklamní tvorbě

The burn-out syndrome solution among employees in an advertising production
Abstract:
Hlavním předmětem diplomové práce je představit syndrom vyhoření se zaměřením na pracovníky v reklamní tvorbě. Burn - out syndrom bude kromě teoretického rámce představen v praktické části v podobě dotazníkového šetření, které jej prakticky přiblíží. Dále bude zjištěno, která týmová role je nejohroženější syndromem vyhoření.
Abstract:
The main subject of the thesis is to present a burnout with a focus on workers in advertising and marketing. Burn-out syndrome in addition to the theoretical framework presented in the practical part, in the form of survey, which is practical approaches. Furthermore, it is fourd that team role is most vulnerable burnout.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Marie Koubová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní