Adéla Trsková

Bachelor's thesis

Vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví

Chosen aspects of marketing in builiding industry
Abstract:
Tématem této práce jsou vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví. Cílem práce je popsat některé vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví a jeho specifika na rozdíl od marketingu obecného. Práce se zabývá stavebním trhem, jeho segmentací, analýzou a jednotlivými subjekty na něm působícím, dále také marketingovýma transpozičním mixem a využitím marketingových informačních systémů u stavebních podniků …more
Abstract:
The topic of this thesis is to describe chosen aspects of marketing in building industry. It should define some major features of marketing in building industry and its specifications in comparison with general marketing. The thesis describes building market, its segmentation, analysis and subjects which appear on it. Further it describes marketing and communications mix and marketing informational …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 5. 2011
  • Supervisor: Bohumír Štědroň
  • Reader: Vladimír Kocour

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25795