Adéla Trsková

Bakalářská práce

Vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví

Chosen aspects of marketing in builiding industry
Anotace:
Tématem této práce jsou vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví. Cílem práce je popsat některé vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví a jeho specifika na rozdíl od marketingu obecného. Práce se zabývá stavebním trhem, jeho segmentací, analýzou a jednotlivými subjekty na něm působícím, dále také marketingovýma transpozičním mixem a využitím marketingových informačních systémů u stavebních podniků …více
Abstract:
The topic of this thesis is to describe chosen aspects of marketing in building industry. It should define some major features of marketing in building industry and its specifications in comparison with general marketing. The thesis describes building market, its segmentation, analysis and subjects which appear on it. Further it describes marketing and communications mix and marketing informational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Vladimír Kocour

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25795