Vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví – Adéla Trsková
Adéla Trsková
Bakalářská práce
Vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví
Chosen aspects of marketing in builiding industry
Anotace:
Tématem této práce jsou vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví. Cílem práce je popsat některé vybrané aspekty marketingu ve stavebnictví a jeho specifika na rozdíl od marketingu obecného. Práce se zabývá stavebním trhem, jeho segmentací, analýzou a jednotlivými subjekty na něm působícím, dále také marketingovýma transpozičním mixem a využitím marketingových informačních systémů u stavebních podniků …víceAbstract:
The topic of this thesis is to describe chosen aspects of marketing in building industry. It should define some major features of marketing in building industry and its specifications in comparison with general marketing. The thesis describes building market, its segmentation, analysis and subjects which appear on it. Further it describes marketing and communications mix and marketing informational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25795
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2011
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Vladimír Kocour
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25795
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
Mostafa Ahmed Mostafa Selim -
Market Entry Strategy: Scope Consulting LLC. Into a European Market
Rafail Mamedov -
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb -
Marketing strategy of VER ARI s.r.o. for the construction market
Veronika Chapaeva -
Dopad ekonomické krize na stavební trh a aktuální trendy ve stavebnictví
Barbora Nováková -
Vliv pandemie Covid-19 na stavební spoření a hypoteční trh
Tomáš Pastýřík -
Marketingová strategie uvedení nové generace SW na trh
Zdeněk Voda -
Trh stavebního spoření v ČR a odhad jeho budoucího vývoje
Rudolf Dočekal