Interní komunikace v konkrétní firmě – Mgr. Michaela Novotná
Mgr. Michaela Novotná
Master's thesis
Interní komunikace v konkrétní firmě
An internal communication in concrete company
Anotácia:
Interní komunikace je velmi důležitou součástí mezilidských vztahů a doprovází nás od sféry školní až po sféru pracovní. Jsou to právě firmy a organizace, které si v dnešní době začínaje stále více uvědomovat důležitost komunikace uvnitř podniku, tedy komunikace interní. Jako cíl mé diplomové práce jsem si stanovila, zodpovědět hlavní výzkumnou otázku, jak zaměstnanci a vedení vnímají momentální nastavení …viacAbstract:
Internal communication is a very important part of human relationships and accompanies us from sphere of school to sphere of work. It is the companies and organizations that today are increasingly aware of the importance of communication inside the company, therefore internal communication. As the aim of my thesis I have set answer the main research question of how employees and management perceive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d03cy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Ondřej Hora, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Žižlavský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Social Policy and Social Work / Public Policy and Human Resources
Práce na příbuzné téma
-
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
Measurement of multi-antenna communication channels - study of upper bound channel capacity based on eigenvalue decomposition
Tomáš Janák -
Interní komunikace společnosti
Renata Šoukalová