Marketingový komunikační mix vybraného vinařství – Kamila Ilgnerová
Kamila Ilgnerová
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Marketing Communication Mix of Selected Winery
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na definici marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých součástí. Představuje základní marketingové strategie, výzkumy a analýzy, jako je například SWOT analýza. Tyto teoretické znalosti jsou v praktické části aplikovány na konkrétní vinařství. Práce představuje vinařství a jeho historii. Bylo provedeno dotazníkové šetření s více než 180 respondenty, analýza …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the definition of marketing, the marketing mix, and its individual components. It introduces basic marketing strategies, research, and analyses such as SWOT analysis. In the practical part, this theoretical knowledge is applied to a specific winery. The thesis describes the winery and its history. A questionnaire survey with more than 180 respondents, an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/a7kkt/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 9. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Miroslav Fišera, CSc.
- Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ILGNEROVÁ, Kamila. \textit{Marketingový komunikační mix vybraného vinařství}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/0kbywg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Hotel and tourism management / Hotel and tourism management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová