Kamila Ilgnerová

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix vybraného vinařství

Marketing Communication Mix of Selected Winery
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na definici marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých součástí. Představuje základní marketingové strategie, výzkumy a analýzy, jako je například SWOT analýza. Tyto teoretické znalosti jsou v praktické části aplikovány na konkrétní vinařství. Práce představuje vinařství a jeho historii. Bylo provedeno dotazníkové šetření s více než 180 respondenty, analýza …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the definition of marketing, the marketing mix, and its individual components. It introduces basic marketing strategies, research, and analyses such as SWOT analysis. In the practical part, this theoretical knowledge is applied to a specific winery. The thesis describes the winery and its history. A questionnaire survey with more than 180 respondents, an analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Fišera, CSc.
  • Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Management hotelnictví a cestovního ruchu / Management hotelnictví a cestovního ruchu