Marketingový komunikační mix vybraného vinařství – Kamila Ilgnerová
Kamila Ilgnerová
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Marketing Communication Mix of Selected Winery
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na definici marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých součástí. Představuje základní marketingové strategie, výzkumy a analýzy, jako je například SWOT analýza. Tyto teoretické znalosti jsou v praktické části aplikovány na konkrétní vinařství. Práce představuje vinařství a jeho historii. Bylo provedeno dotazníkové šetření s více než 180 respondenty, analýza …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the definition of marketing, the marketing mix, and its individual components. It introduces basic marketing strategies, research, and analyses such as SWOT analysis. In the practical part, this theoretical knowledge is applied to a specific winery. The thesis describes the winery and its history. A questionnaire survey with more than 180 respondents, an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/a7kkt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Fišera, CSc.
- Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Management hotelnictví a cestovního ruchu / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová