Kamila Ilgnerová

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační mix vybraného vinařství

Marketing Communication Mix of Selected Winery
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na definici marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých součástí. Představuje základní marketingové strategie, výzkumy a analýzy, jako je například SWOT analýza. Tyto teoretické znalosti jsou v praktické části aplikovány na konkrétní vinařství. Práce představuje vinařství a jeho historii. Bylo provedeno dotazníkové šetření s více než 180 respondenty, analýza …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the definition of marketing, the marketing mix, and its individual components. It introduces basic marketing strategies, research, and analyses such as SWOT analysis. In the practical part, this theoretical knowledge is applied to a specific winery. The thesis describes the winery and its history. A questionnaire survey with more than 180 respondents, an analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 9. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Miroslav Fišera, CSc.
  • Reader: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.