Ing. Marie Netolická
Bachelor's thesis
Strategické plánování v podniku
Strategic planning in the enterprise
Abstract:
Úkolem této bakalářské práce bylo provést Strategické plánování v podniku. Za tímto účelem byla vybrána společnost POEX Velké Meziříčí, a. s., která se zabývá především výrobou potravin. V rámci strategického plánování byly v teoretické části popsány metody analýzy vnějšího a vnitřního okolí, později aplikované na konkrétní podnik. V práci byla použita PEST analýza, analýza konkurenčních sil, analýza …moreAbstract:
The main aim of this Bachelor was to strategic planning in the company. To this end, the company has been selected, and the POEX Velké Meziříčí, a. s., which deals mainly with food production. In the context of strategic planning in the theoretical part of the methods of analysis of the external and internal environment, later applied to a specific company. The work was used PEST analysis, analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p84dv/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
- Reader: Ing. Michal Kozub
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Management
Theses on a related topic
-
Positioning as a Strategic Marketing Planning Tool
Markéta Lhotáková -
Strategické plánování ve startupu – případová studie
Ján Kuma -
Strategické plánování malých a středních podniků
Roman Ergonov -
Strategické plánování včetně projektové studie
Anastasia Pogodina -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova