Strategické plánování v podniku – Ing. Marie Netolická
Ing. Marie Netolická
Bakalářská práce
Strategické plánování v podniku
Strategic planning in the enterprise
Anotace:
Úkolem této bakalářské práce bylo provést Strategické plánování v podniku. Za tímto účelem byla vybrána společnost POEX Velké Meziříčí, a. s., která se zabývá především výrobou potravin. V rámci strategického plánování byly v teoretické části popsány metody analýzy vnějšího a vnitřního okolí, později aplikované na konkrétní podnik. V práci byla použita PEST analýza, analýza konkurenčních sil, analýza …víceAbstract:
The main aim of this Bachelor was to strategic planning in the company. To this end, the company has been selected, and the POEX Velké Meziříčí, a. s., which deals mainly with food production. In the context of strategic planning in the theoretical part of the methods of analysis of the external and internal environment, later applied to a specific company. The work was used PEST analysis, analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p84dv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
- Oponent: Ing. Michal Kozub
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Positioning as a Strategic Marketing Planning Tool
Markéta Lhotáková -
Strategické plánování ve startupu – případová studie
Ján Kuma -
Strategické plánování malých a středních podniků
Roman Ergonov -
Strategické plánování včetně projektové studie
Anastasia Pogodina -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova