Dominika Georgia Sebela
Bachelor's thesis
Vnímání značky společnosti TON a.s.
The Brand Perception of TON a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat danou značku širokou veřejností. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně společnosti TON a.s. Analýza je prováděna na základech stanovených v teoretické části a je podpořena marketingovým výzkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření. Na konci práce je poukázáno, zda výsledek …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to analyze the brand in question by the general public. The theoretical part of the thesis is focused on the definition of basic concepts. The practical part is devoted to the analysis of the brand, specifically the company TON a.s. The analysis is carried out on the basis of the theoretical part and is supported by marketing research conducted by the means of a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sebela, Dominika Georgia. Vnímání značky společnosti TON a.s.. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
Veronica Martinelli -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Influencer impact on brand awareness
Kai Dominik Renchen