Jan Orszulik

Bakalářská práce

Node editor v programu Blender

Blender: The Node Editor
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat možnosti Blenderu, open source softwaru, v oblastech kompozice renderu, materiálů a textur za využití Node Editoru. Aplikace získaných znalostí při tvorbě krátkého animovaného filmu a využítí několika grafických softwarů při práci na tomto projektu. Práce rovněž bude obsahovat informace o novém renderovacím systému Cycles.
Abstract:
Goal of this bachelor thesis is to describe features of open source software Blender in areas such as render composition, material and texture creation with use of Node Editor. Gained knowledge were used during creation of short animated clip and use of multiple graphics software on this project. Thesis will also discuss new rendering system called Cycles
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Martin Němec
  • Oponent: Petr Gajdoš

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava